Admin

קריסת חניון שערי צדק : התוכנית החדשה להקמת חניון אוטובוסים בארמון הנציב: החל קרב ... / בולען נפער בחניון בבית החולים שערי צדק בירושלים.

קריסת חניון שערי צדק : התוכנית החדשה להקמת חניון אוטובוסים בארמון הנציב: החל קרב ... / בולען נפער בחניון בבית החולים שערי צדק בירושלים.

קריסת חניון שערי צדק : התוכנית החדשה להקמת חניון אוטובוסים בארמון הנציב: החל קרב ... / בולען נפער בחניון בבית החולים שערי צדק בירושלים.. כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס בצהריים (שני) מסיבה שטרם התבררה. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים@veredpelman @suleimanmas1 pic.twitter.com/lqydpav5rq. לא ידוע על לכודים או נפגעים.

בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה. המשטרה חוששת מקריסת חלקים נוספים בחניון. בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים. בולען נפער בחניון בבית החולים שערי צדק בירושלים.

המרכז הרפואי שערי צדק - Margolin Bros
המרכז הרפואי שערי צדק - Margolin Bros from www.margolin-bros.com
לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. מכבי אש ויחידת החילוץ של פיקוד העורף ממשיכים בפעולות. גורם המעורה בטיפול באירוע אמר כי מבדיקה ראשונית של מצלמות האבטחה נראה שככל הנראה לא היו אנשים במכוניות שנפלו לבולען. הצוותים נותנים מענה לכל המטופלים בבית החולים ומענה להגעת הצוותים הרפואיים ופועלים. ככל הנראה אין נפגעים באירוע. כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. בשעות הצהריים (ב') התקבל במשטרה דיווח ראשוני על על קריסת חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. ממשטרת ירושלים נמסר על דיווח ראשוני שהתקבל לפני זמן קצר על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים.

לא ידוע על נפגעים, אך משטרת ישראל:

הצוותים נותנים מענה לכל המטופלים בבית החולים ומענה להגעת הצוותים הרפואיים ופועלים. בשלב הזה אין דיווח על נפגעים אך כוחות כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל פועלים במקום, אין חשש ללכודים. אנשים שעמדו ליד החניון שקרס היום (שני) בבית החולים 'שערי צדק' מספרים על נס גדול שהתרחש, ועל אסון פוטנציאלי גדול שנמנע בחסדי ממשטרת ירושלים נמסר: בולען נפער בחניון של בית החולים שערי צדק. גורם המעורה בטיפול באירוע אמר כי מבדיקה ראשונית של מצלמות האבטחה נראה שככל הנראה לא היו אנשים במכוניות שנפלו לבולען. המשטרה חוששת מקריסת חלקים נוספים בחניון. קריסה קריסת חניון ירושלים בית חולים שערי צדק (צילום:נריה מכסימוף). חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פועלים כעת באירוע של בולען שנפער בחניון בכניסה לבית החולים שערי צדק. היחידות לחילוצים מיוחדים של ירושלים ובית שמש כבר החלו בפעולות בשטח לאיתור וחילוץ לכודים, באם יימצאו כאלה. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. לא ידוע על נפגעים, אך בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה. המשטרה הודיעה היום (שני) כי התקבל דיוח על קריסת חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים.

חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. בשלב הזה אין דיווח על נפגעים אך כוחות כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל פועלים במקום, אין חשש ללכודים. בולען נפער בחניון של בית החולים שערי צדק. חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו. חניון קרס בבית חולים שערי צדק בירושלים.

דרכי הגעה > ארנה
דרכי הגעה > ארנה from arena-jer.co.il
המשטרה קוראת לציבור שלא להגיע למקום. תקרית חריגה בבית החולים שערי צדק: מפקד מחוז ירושלים ועמיתיו מגופי החירום החבירים בהם משטרה, מדא, פקער, הנהלת בית החולים ועוד חילקו משימות וגזרות אחריות לצורת פעולות הפינוי והחילוץ. בשעות הצהריים (ב') התקבל במשטרה דיווח ראשוני על על קריסת חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. — כאן חדשות (@kann_news) june 7, 2021. האם צוותי שערי צדק יביאו את הבארכה?. בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro.

כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי.

חניון קרס בבית חולים שערי צדק בירושלים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. במהלך פעולות החילוץ בזירת הקריסה של חניון בית החולים שערי צדק בירושלים, נכנס אחד הכבאים לבדוק האם יש לכודים בבולען שנפער, נפל לתוכו וחולץ בידי חבריו. תקרית חריגה בבית החולים שערי צדק: — כאן חדשות (@kann_news) june 7, 2021. בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. בבית החולים מעריכים כי הסיבה לכך היא קריסת חלק ממנהרת כביש 16 שנחפרה מתחת לבית החולים, כחלק מפרויקט הכניסה החדשה לירושלים. לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש החנייה שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה, כשהמכוניות זמן קצר לפני הקריסה נחנך בסמוך חניון חדש במעמד ראש העיר משה ליאון. זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום: כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה. לפי שעה לא ידוע על נפגעים.

לא ידוע על נפגעים, אך משטרת ישראל: קריסה קריסת חניון ירושלים בית חולים שערי צדק (צילום:נריה מכסימוף). זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום: בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש החנייה שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה, כשהמכוניות זמן קצר לפני הקריסה נחנך בסמוך חניון חדש במעמד ראש העיר משה ליאון. תקרית חריגה בבית החולים שערי צדק:

דיווח ראשוני: חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים ...
דיווח ראשוני: חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים ... from img.wcdn.co.il
חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. ממשטרת ירושלים נמסר על דיווח ראשוני שהתקבל לפני זמן קצר על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. בולען נפער בשעות הצהריים בחניון החיצוני של בית החולים שערי צדק בירושלים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושליםpic.twitter.com/c5isnpogro. חניון קרס היום (שני) בבית חולים שערי צדק בירושלים. שמונה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום.

לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים.

חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. גורם המעורה בטיפול באירוע אמר כי מבדיקה ראשונית של מצלמות האבטחה נראה שככל הנראה לא היו אנשים במכוניות שנפלו לבולען. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום: בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. בולען נפער בחניון של בית החולים שערי צדק. על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. בולען נפער בחניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. לפי דיווחים מהשטח, מדובר בחלק מהחניון שבו בוצעו עבודות הנדסיות לאחרונה. קריסת החניון בבית החולים שערי צדק כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה.

Admin